Begin Again
In the bustling city of Macau, where glittering high-rises and traditional districts co-exist in the same space, there's always something interesting taking place. Free-spirited art curator Chen Jia Hui (Zhong Chu Xi) has lived in Macau for years, but finds herself lacking inspiration. Unexpectedly, she crosses paths with professional race car driver Han Jun Hao (Elvis Han), who's come to Macau to participate in the International GT Cup. Although he's past his career prime, he's determined to finally win – or lose – on the track. Ambitious, career-minded Mai You Ge (Amy Chen) travels alone to Macau due to an urgent task from her company, but setbacks have her questioning whether she's made the right choices in life. She meets "Macau know-it-all" Xu Jun Le (Sunny Sun), whose carefree personality seems like the opposite of her own, but his upbeat demeanor might be just a front. Will the magic of Macau help them all find their place in the world?