Blossoms In Adversity
Hua Zhi (Zhang Jing Yi) has scores of talents. But as the eldest female daughter of the high-standing Hua family, she is expected to keep them under wraps – and play the part of a “good partner” to her intended husband Shen Qi (Caesar Wu). That all changes when the family’s reputation takes a nosedive. All of a sudden, Hua Zhi has to step up to the plate and use all her hidden talents. This new, no-nonsense approach helps her family, but also scares off many potential suitors. One suitor appears undaunted by her abilities, however – the mysterious Gu Yan Xi (Hu Yi Tian). Could the duo find romantic bliss in this most unconventional of scenarios?