Beyond the Pole
Throw Some Mo
LaBri's rivalry with another dancer heats up, and a shocking altercation ensues; Tia Becca gives Ling Ling a rude awakening; Stormy coaches LaBri; Angel Kake's niece is lured into life as an exotic dancer.
Lea Lea discovers a devastating secret; Angel Kake considers shocking plastic surgery; the dancers up their game and get schooled by Magic City strippers.
The ladies are stunned when Stormy's event takes a turn as Lea Lea and Stormy's feud reignites and tension builds to a shocking face off; Ms. Dime stuns Angel Kake with a jaw-dropping reveal; Laina releases her anger with a therapy technique.