Body of Proof
New medical examiner Dr. Megan Hunt helps investigate the death of a jogger, while her co-workers try to adjust to her work style; Megan wants to choose the perfect birthday gift for her daughter.
Letting Go
When an interracial couple are found dead in their car, Megan's team finds evidence that sends the investigation in a shocking direction; Peter tells Megan to take it easy with Lacey.
Megan is surprised to discover she has a connection to a woman found dead in a hotel room; Megan starts taking an interest in what is going on around her.
A severed hand and foot are found in an alley; Megan allows Lacey to film her at work for a school project.
Curtis questions Ethan's interest in the investigation of the mysterious death of a beautiful twin; Megan runs into resistance while investigating the death of a patient at the hospital where she used to work.
A magazine editor is found dead in her mansion; Megan confronts a suspect while at a social event with her mother; Ethan surprises Kate with his positive attitude.