Adachi’s 30th birthday as a virgin came with the oddest gift—the ability to read the mind of anyone he touches. Pondering what to do with this mysterious power, he gets a lead when he accidentally reads his colleague Kurosawa’s mind. Turns out the handsome hotshot of the sales team has got a thing for him! How will Adachi respond to overhearing these affectionate thoughts?