Color Rush
Yeon Woo (Yoo Jun) is a “mono,” meaning he has neurological blindness that causes him to see the world only in gray. But when he meets his opposite – the “probe” Yoo Han (Hur Hyun Jun) – he is surprised to see sudden bursts of intense color. Worried that being around Yoo Han will cause him to become obsessed with him, Yeon Woo tries to avoid this handsome young man. But a strange force seems to be bringing Yoo Han and Yeon Woo together. As they struggle with their emotions, Yeon Woo’s aunt Yi Rang (Yeon Min Ji) searches desperately for the sister who went missing years ago. Joining his aunt on her quest, Yeon Woo recruits Yoo Han’s help and together they search for his mother. Will they find love amid this whirlwind of color and emotion? Based on the web novel of the same name by Se Sang, “Color Rush” is a 2020 BL mystery romance web drama produced by Story Wiz and Conversion TV.