Where Your Eyes Linger
Han Tae Joo (Han Gi Chan), heir to a powerful business family, can hardly catch a break from his oppressive parents – to the point that his close friend, Gang Gook (Jang Eui Soo), serves as his unofficial bodyguard. But as their high school days unfold, they begin questioning whether their bond goes beyond friendship. When a new student, Hye Mi (Choi Gyu Ri), shows interest in Gang Gook, tension mounts between the two boys. Will this spark Tae Joo and Gang Gook to confront their feelings, or will it push them apart for good? This 2020 South Korean BL series was directed by Hwang Da Seul.