Dancing Queen
Get to Werk!
It's a new season at Beyond Belief Dance Company and Justin has big plans for the future; Alyssa goes all out to officiate a wedding.
Man, I Feel Like a Woman
Justin is ready to buy his first home, but the purchase stirs up painful memories; a harsh critique in the studio leaves Kiana in tears.
With L.A. just a few days away, the Minis might not be ready to compete; Justin makes plans to move and throws a blowout Halloween bash.
Justin gathers friends and family for an emotional reunion; "The Marcella Situation" comes to a head -- and there's only one solution.
Anjie and Kiana take a calculated risk, but it may not pay off; a technical error puts Brooke's chances in jeopardy -- and Justin isn't happy.
It's the first Thanksgiving in Justin's new home; back at the studio, the moms step in to get the Minis performance-ready.