Dr. Miami
Plastic Makes Perfect
Dr. Miami is shocked by a surprise at Ashley's Mommy Makeover reveal. Social media star Adam Barta wants a new nose & chin, but his missing implant wreaks havoc in the operating room!
Dr. Miami's challenged to fix a shooting victim's nerve pain. Can he heal this hero as her son watches the surgery? Sexy Carolina wants to surprise her boyfriend with a new "kitty" and O-shot.
Dr. Miami helps Telenovela star, Raquenel, fix her deep wounds, but her bestie, Liliana, may scare her off. A sexy glamour model wants a new nose, but her strict mom challenges Dr. Miami.
A competitor's employee, Lakesha, wants Dr. Miami to give her a full body makeover, but she may get fired! Dr. Miami's staff surgery surprise! When one lucky employee is chosen, jealousy sparks drama.