Dr. Pimple Popper: This Is Zit
Dr. Sandra Lee shares all the gory details behind some of her most difficult pops. Watch intimate excavation videos of blackheads so big and cysts so goopy, they have to be seen to be believed.
Dr. Sandra Lee pulls a fast one on an unsuspecting pilar cyst and a button blackhead.