When Skin Goes Wrong
London-based dermatologists provide an inside look at the dermatology clinic where they help patients with extreme skin conditions.
People Like Pus
Amanda undergoes surgery for a lipoma, and Gary has lipomas all over his arm. A procedure on some cysts causes flying debris. A patient struggles with abscesses. Maressa has developed a grey lump on her face. Joanne tried to remove her head cyst herself.
Impusible
Shaneef hopes to be rid of his huge shoulder lipoma. Dr. Adil tackles a large head cyst. A psoriasis sufferer feels like he's exhausted all treatment options. Lyn has kept the same hairstyle for 20 years in order to hide a big lump on her forehead.
A patient struggles with neurofibromatosis -- small jelly-filled sacs that arise over his nerves. Two lipoma sufferers are desperate for help, but one worries about a scar. Also, a patient comes in with a head cyst that's been growing for 15 years.