My Feet Are Killing Me: Footnotes
Dr. Ebonie Vincent, Dr. Brad Schaeffer and Dr. Sarah Haller take on some of the most extreme and rare foot conditions from My Feet Are Killing Me. Follow the doctors in extended scenes and with new patients as they work to give people their lives back.