Complete your understanding of the most up-to-date science behind our origins with The Rise of Humans: Great Scientific Debates. Delivered by expert paleoanthropologist and professor John Hawks of the University of Wisconsin–Madison, these 24 lectures bring you to the forefront of scientific arguments and questions that will become more important in the coming years.