Life is hard enough for Sheng Wang (Liu Dong Qin) when he transfers into a new high school and clashes immediately with classmate Jiang Tian (Benjamin Tsang). But when Sheng Wang's father and Jiang Tian's mother decide to get married, the two boys' lives turn completely upside down. Sheng Wang and Jiang Tian must negotiate their new status as stepbrothers, enduring the ups and downs of their school and family experiences together. However, neither of them expected that romance would begin to spark between them! Will this new development bring them even closer together, or will it drive their entire family apart? Adapted from the novel "Mou Mou" by Mu Su Li, this 2024 Taiwanese BL drama was directed by Liu Kuang Hui.