You're My Sky
First-year college student Thorn (Suar Kritsanaphong Sripattiyanon), who loves playing basketball and dreams of becoming a top-tier player, is reunited with Tupfah (Tae Chayapat Kongsub), his former acquaintance. The older Tupfah also dreamed of becoming a pro basketball player, but has since put his sporting ambitions aside. The two begin to bond as they spend more time together, and Thorn realizes he wants to convince Tupfah to resurrect his basketball dreams. They’re not the only ones with romance on the mind: Aii (Jump Kananat Yansukon) wants to score good grades so he can gain a scholarship to study abroad, but will he get distracted by a handsome football player? And two relay team track runners find themselves attracted to one another – although one is dating the other’s sister! Meanwhile, Thorn has begun to fall in love with Tupfah. Should he confess his feelings, or will doing so ruin their friendship? This 2022 Thai BL drama was directed by Sand Dhammarong Sermrittirong and Junior Naron Cherdsoongnern.