Explore the Elements
In each of these practices, Clara presents a sequence that encourages the energy of the element to bring the areas of the body that might feel closed off, into a state of openness and balance.
Creating Space
This vinyasa practice from Clara Roberts-Oss is a moderate class designed to open the upper body and free your movement.
Fire Starter
This vinyasa practice from Clara Roberts-Oss is a moderate class designed to build heat and strengthen you at your center.
This vinyasa practice from Clara Roberts-Oss is an intermediate class designed to soothe, mobilize and liberate.
This vinyasa practice from Clara Roberts-Oss is an intermediate class designed to connect you to the earth and build your stability.