Fate
Xia Ran Ran (Li Yi Tong) is an average girl who once pined for her crush, Lin Xiang An (Song Chen), who only had eyes for Su Mo (Shi Shi). Now engaged to Shao Ming Zhe (Lu Yi), Ran Ran finds herself in a loveless relationship, still harboring feelings for Xiang An. Interestingly, Ming Zhe also remains attached to his ex-girlfriend Su Mo. As Ran Ran contemplates her life choices, Chen Luo (Wang Xiu Ze), her father's assistant, offers her an alternative path of love. Caught between past emotions and present opportunities, Ran Ran must navigate the complexities of her heart and decide her true romantic destiny.