Firefly Lane
Hello Yellow Brick Road
Kate experiences the full force of nature that is Tully when they meet as teenagers, on the job as first-time journalists and over a PTA crush.
Oh, Sweet Something
Secrets both shared and unspoken test Kate and Tully's friendship, including a traumatic assault, a hidden romance and a signed consent form.
Tully and Kate waltz through life together, sneaking out to a school dance, breaking a news story and enjoying a wild night on the town.
Tully and Kate weather health issues and romantic entanglements, from a college flirtation to a steamy encounter that leaves an ex hot under the collar.