First Note of Love
Neil (Charles Tu), the vocalist of a band, announces his retirement after his brother, the band's keyboardist, dies in a tragic car accident. Naturally, the band's fans, including a boy named Sea, are devastated to hear the news. Six years later, Sea (Michael Chang), who has become a talented musician in his own right, receives an invitation to work with none other than his idol Neil! However, Neil is no longer the confident musician he used to be, and now struggles with anxiety issues and stage fright. Together, Neil and Sea embark on a journey of healing through music – and learn to love along the way. "First Note of Love" is a 2024 Taiwanese and Thai co-produced BL romance drama directed by Lien Chien Hung.