HIStory 1
In a series of three separate stories, love has a funny way of making itself known: "My Hero" features a woman's spirit that inhabits young man Gu Si Ren's (Jiang Yun Lin) body, giving her one week to reconnect with her former lover Mai Ying Xiong (Aaron Lai). "Stay Away From Me" follows a friend's attempts to spark romance between superstar Cheng Ching (Duke Wu) and his new stepbrother Feng He (Edison Song). "Obsessed" centers on reincarnated young man Shao Yi Chen (Teddy Ren) struggling not to fall for Jiang Jing Teng (Bernard He) again in his new life. Each story presents an unconventional narrative about love, connection, and destiny. This 2017 Taiwanese web drama series offers three distinct perspectives on love's unpredictable nature.