HIStory 2
Is there a right and wrong way to love? In "Right or Wrong," single father college professor Shi Yi Jie (Jiang Chang Hui) develops unexpected romantic feelings for Fei Sheng Zhe (Zhang Hang), a younger male student he hired to help care for his daugther. "Crossing the Line" follows two stepbrothers Qiu Zi Yuan (Zach Lu) and Xia Yu Hao (Fandy Fan) struggling with their forbidden attraction. These interconnected stories delve into the blurred lines of love, challenging traditional boundaries and exploring relationships that defy conventional expectations. A follow-up to "HIStory 1" from 2017, this is a 2018 Taiwanese BL web drama series directed by multiple directors across its two storylines.