Flip Men
Doug and Mike buy a boarded-up home in a shady part of town, only to find that it's been ransacked by a notorious street gang who still consider the place their personal club to hang out in.
Dealing with outdated decor becomes the least of Doug and Mike's problems once an act of vandalism floods their new home.
After a bidding war, Mike and Doug end up purchasing a house with a shocking past.