Frasier Frasier
Dr. Frasier Crane, a successful Boston therapist, moves to Seattle to get a new start on life; he has a radio talk show, which he uses to relay his wit and wisdom to others, but at times he struggles with his own problems with his salt-of-the-earth father, his pretentious brother and his friends and co-workers.
The Good Son
Psychiatrist Frasier Crane returns to his hometown of Seattle to host a radio talk show, but soon discovers he could use a shrink himself when his disabled father moves in.
Fed up with a lack of privacy at home and at work, Frasier decides it's time for his father to move out.
It's a culinary culture clash when Frasier and Niles join their father for dinner at his favorite restaurant.
After trading barbs with a newspaper columnist, Frasier rises to the challenge of a fist fight.
Frasier plays matchmaker for his father and the eligible bachelorette Martin spied through his telescope.
Frasier is furious when he learns that his newest art purchase is actually a fake.