Ghost Adventures: Quarantine
Quarantine: Perimeter of Fear
The crew begins their unprecedented lockdown at Zak's Haunted Museum to monitor paranormal activity inside the shuttered building during the COVID-19 pandemic. The guys hit the ground running as they investigate demonic dolls and the Jack Kevorkian room.