Half & Half
Half-sisters Mona and Dee Dee are virtual strangers who have grown up separately and suddenly become neighbors in the same San Francisco apartment building. Mona is a budding music executive raised by her single mother to be free-spirited and independent.
The Big Pimpin' Episode
Mona encourages Dee Dee to become involved with a temperamental recording artist in order to keep him well behaved on a video shoot, but once the relationship starts to heat up, Mona's concerned she may be "pimping" her little sister out .
When Mona gets on Dee Dee's case about leading a privileged existence, Dee Dee decides to prove to her and herself that she can survive in the real world by landing a job at a waitress. Meanwhile Phyllis encourages Mona to go to a dating service to find a good man .