Heart Signal 6
In this sixth season of the popular matchmaking reality show, a diverse group of strangers are brought together to live under one roof for thirty days, hoping to find love. With celebrity panelists Rainie Yang, Du Hai Tao, Laurinda Ho, Zoey Meng, Jerry Yan, and Patrick Nattawat Finkler providing commentary, the show explores the potential romantic connections between housemates from different backgrounds. As the participants navigate their shared living space, tensions, attractions, and unexpected relationships emerge, creating an unpredictable journey of potential romance. This is a 2023 Chinese variety show distributed by Tencent Video.