Terrible servicio
Yuri and Latin Lover are distinguished guests of the All Inclusive Hotel but they soon realize that the service at this hotel is very peculiar.
The preparations for a wedding at the All Inclusive Hotel trigger unusual situations with the staff and guests.
Because of Carmelo, chef Oropeza resigns so Jacky looks for a gourmet chef for the All Inclusive Hotel.
The arrival of two wrestlers at the All Inclusive Hotel will unleash confusion, entanglements, and low passions.
The stay of a union leader, as well as the visit of the actress Martha Julia generate situations of rebellion and love at the Hotel Todo Incluido.