Ink, Paper, Scissors
Everybody's Hustlin'
When Coco hears that Danni has been trash talking her, she retaliates by stealing her client; Chelley is frustrated with Ramsey and must face the repercussions of not paying her booth rent.
Ramsey loses his cool with Chelley and Chelley calls the police; Danni exacts revenge against Coco for stealing her client.
Coco plans a blowout birthday party at a happening strip club to celebrate Baby Girl's 22nd birthday; Baby Girl's mood dampens due to her father's sudden lack of communication after being locked up for more than 21 years.
The shocking revelation at Baby Girl's birthday party leaves Salon Ramsey reeling with gossip, as new alliances form and old friendships splinter; tensions brew as Montana and Ramsey explode over salon decisions.
After their recent blow out, Montana wages war against Ramsey by planning to open a rival salon in the same building; after Perry's Mother moves in with him, Perry has to come clean to her about his bisexuality.
Montana follows through on his threat to open a new salon right next door, prompting Ramsey to ask Silas to spy on Montana; Montana has an open house inviting all of Salon Ramsey to his new salon, Synergy.