L.A. Hair
Kim Kimble weaves her way through trouble as she continues to build upon her reputation as one of the most influential and important names in celebrity hair.
Charity Case
After diffusing an insulting situation with reality diva Omarosa, Kim gives a candid interview about her painful childhood. Angela steals one of Kim’s clients. Everyone has had enough of Charity.