Lesson in Love
Zhang Yi Xiang (Edward Chen), a rebellious 17-year-old high school student with a powerful mother harboring a dark secret, becomes entangled with Chen Meng Yun (Tiffany Hsu), a new teacher at his school. During a moment of vulnerability in the music room, Yi Xiang confesses his feelings to Meng Yun, who surprisingly reciprocates them. Their forbidden relationship blossoms into a passionate affair, fraught with the constant fear of discovery by the school, media, and Yi Xiang's influential mother. As their secret romance intensifies, they must navigate the potential consequences of their illicit relationship.