Life Unexpected
After spending her life bouncing from one foster family to another, 15-year-old Lux has decided to become an emancipated minor.
When Baze tells his parents about Lux, they insist on planning a dinner at which they can meet their granddaughter and Cate. Cate reluctantly agrees to go to the dinner and is further annoyed when her overbearing mother and neurotic sister show up unexpectedly.
Pressured by radio station management, Cate and Ryan reluctantly agree to let Baze join them on air for what turns into a public therapy session. Lux tries to get Jones to drop the charges against her boyfriend, Bug.