Love & Listings
Cocktails Are for Closers
Top celebrity real estate agents broker deals and impress clients such as Vanessa Simmons, Roger Saffold, and Sean Kingston. Jacob Knight, son of infamous record producer Suge Knight, tries to break into this exclusive world.
Old Flames, New Listings
Jacob finally connects with his estranged father Suge Knight. Meanwhile, Samantha learns some shocking information about Zac when she tries to rekindle their relationship. And tensions come to a head with Taylor and her boss.
Jacob feels betrayed by Taylor when she reveals some surprising news. Ajani lands celeb client Jordin Sparks, but her career is threatened when she gets too close to a realtor. Zac deals with Sam's jealousy over his new girlfriend.
Rumors of Andrew's affair with Ajani threaten both his relationship and his business. With his future on the line, Jacob struggles to get his real estate license. Meanwhile, Taylor must impress celeb client Jermaine Dupri.
The rumor about Ajani and Andrew's affair takes on new life when he makes a stunning confession to the group. Sarah throws herself a birthday party, and sets Taylor off by hooking up with Jacob.
Jacob turns on Sarah when he learns some shocking information about her love life. Ajani's career is threatened when her plan to sell Amber Rose a house goes awry. Meanwhile, Taylor pushes the other realtors to the breaking point.