Love Actually
Wang Xiao Xia (Lee Da Hae), a resilient young woman raising her nephew after being abandoned by her brother, finds herself homeless following a landlord dispute. Chen Hao Jie (Zhou Yun Shen) offers her a temporary solution by asking her to pose as his girlfriend for a day, but unexpectedly disappears after failing to secure money from his father. Xiao Xia is left with his family believing she is Hao Jie's fiancée and her nephew is his son. Chen Hao Feng (Joe Cheng), Hao Jie's younger brother and talented head chef, initially dislikes Xiao Xia but becomes intrigued when he discovers her rare natural cooking talent. The family becomes eager to groom her as a potential head chef, creating tension when Hao Feng's ex-girlfriend re-enters his life.