Lovely Villain
Han Zhen Zhen (Sonia Sui) and her family move into an exclusive neighborhood hoping for a fresh start after overcoming financial hardships. Her husband Zhuang Jun Jie (James Wen) is a struggling writer, and their teenage daughter struggles with past trauma. When their daughter is sexually assaulted, Jun Jie accuses a local baseball player of the crime, which escalates tensions in the community. As Han Zhen Zhen becomes entangled in the neighborhood's complex power dynamics, the family faces mounting challenges that threaten their newfound stability. This is a 2022 Taiwanese drama series that was directed by Hung Tzu Peng.