Maesetsu! Opening Act
MAESETSU -opening act- Episode 1
A comedy duo of recent high-school grads uses a less-than-stellar performance at their alma mater as motivation to improve enough for the big leagues.
Tokonatsu and RDeco host a night of comedy, hoping to boost their brand for an upcoming competition. Rin thinks back to when she first met Nayuta.
The two comedy teams head to Shibuya to see Tomita and Hatsuna in action--and take in a JK Cool show on the way. Manatsu and Kanae reach a decision.
Nayuta's sister invites Tokonatsu, RDeco, and Freak! to entertain the guests at the hot-spring inn she manages, but they turn out to be a tough crowd.
Tomita takes everyone on a whirlwind tour to see the best the region has to offer, a trip that's chock-full of ideas for their second show at the inn.
Manatsu and Kanae submit their act to the High-School Comedy preliminaries, but aren't prepared for the aftermath once the results are announced.