Mermaid Magic
Mermaid Magic follows the adventures of mermaid princess Merlinda and her friends Sasha and Nerissa as they search for the mythical Pearls of Neptune.
Le perle di Nettuno
The young mermaid princess Merlinda sets out on a journey with her friends Sasha and Nerissa to save the underwater kingdom of Mertropia and her father, King Seaford.
Pirates' Cove
After losing her magical map to the Pearls of Neptune, Merlinda is separated from Sasha and Nerissa.
With the help of the boy-genius Fred, Tyler and Celia get Merlinda, Sasha, and Nerissa enrolled at Morton Bay High School so they can continue looking for the missing map.
It's time for the annual celebration of the good pirate John Silver, founder of Morton Bay, and school is cancelled for the day.
The Marine Rescue Centre is about to be demolished because of a few missed mortgage payments, courtesy of Tyler and Celia's well-meaning but very disorganised father, Dave.