Midnight snack
As a popular fitness trainer, Soyogi Mikami (Reina Triendl) is highly disciplined, especially regarding her diet. Consuming only what she needs to meet her nutritional requirements, Soyogi has lost all interest in the joy of eating. Yuga Tsukuyomi (Riku Hagiwara), a dietary manager with a deep passion for food and cooking, enters her life unexpectedly. When they meet, Yuga offers to make Soyogi a snack so delicious that it reignites her love for food. His regular snack offerings initially raise concerns from her protective older brother, but Yuga's willingness to sign a no-romance agreement puts him at ease. However, as Soyogi and Yuga share midnight snacks, an unexpected romance begins to bloom. Yuki Saito, Atsushi Kaneshige, and Yuki Shimizu directed this 2023 Japanese romantic comedy series.