For the President’s birthday, Dr. C has made a gadget that will make him appear younger, but instead blasts him to infanthood! The Monsters snoop in Coverton’s quarters and find his “cuddle bear,” which attacks everyone on B.O.B.’s commands!
The Monsters find an alien in the woods collecting sensitive data that could be used for an invasion! It’s all fun and games when Link and B.O.B. use Sqweep’s tablet TV as a ray gun, until a doomsday app is initiated that could destroy the planet!
B.O.B. discovers a secret switch that Monger tells him not to touch...will it get rewired before B.O.B. flips it? Dr. C claims that he’s made a teleportation machine, but instead he’s made a short wormhole and tries to pass it off as the real thing.