Mr. Crocodile
Toothy, lovable Mr. Crocodile, with his best friend Daisy by his side, navigates the human world in a series of zany adventures.
Daisy and Mr. Crocodile find a tiny lizard who wants to be just like Mr. Crocodile. / Winston tries to be the leader on a nature hike, but his high-tech gadget gets everyone lost in the woods.