My Sweet Lie
Abandoned by his wife, Nejat is lying to his daughter not to be upset. But as Kayra grows, these lies become unbearable. Nejat, who is trapped in the corner, meets Suna unexpectedly when he thinks that it is the end of everything. With Suna's entry into their lives, both Nejat and Kayra's world is completely changed.