Poder y traición
The head of the Korhan family is determined to find a wife to straighten out Ferit, his irresponsible and impulsive youngest grandson. Suna, one of the ambitious Kazim’s daughters, is the chosen bride, but everything changes when the groom picks Seyran -- the wrong sister -- who enters a family full of secrets and betrayal, while the rejected bride plans how to take back what was stolen from her.
A Complicated Start
Ferit is exposed, and his grandfather decides to find him a wife; Seyran is in the eye of the storm.
The Big Day
Suna's dream is about to come true, but Ferit changes his mind; Seyran must respect his decision.