New York Undercover
School Ties
J.C. and Eddie have to determine the truthfulness of a young woman's claim that she was raped by four football stars from a rival school.
Kids working for an auto-theft ring steal the car of a mobster's mother; J.C.'s ex-wife wants to send their son to a private school; guest Clarence Williams.
A tip from J.C.'s son leads the detectives to a father/son drug ring at the boy's private school; guests the O'Jays.
The detectives look for clues in a collegian's murder; J.C.'s ex-wife is involved with a musician in Nancy Wilson's band.
J.C. and Eddie pose as garbage men to probe an employee's death and wind up disposing of hazardous waste.
A real-estate developer is suspected of fueling gang tensions to lower property values; Eddie tries to repair his relationship with his dad.