Nigel Slater's Simple Suppers
Nigel Slater uses ingredients that just seem to go naturally together to make delicious meals.
Nigel uses some of his favourite food combinations as the starting point for another batch of simple and delicious meals. He raids his cupboards, fridge, and vegetable patch to find new ways of cooking ingredients that just go perfectly together.
Nigel creates a week's worth of delicious meals that are really simple to make. He raids his cupboards, fridge, and veg patch to make comfort food that really hits the spot and makes staying in a real treat.