Ozark
Sugarwood
After his business partner swinldles a dangerous client, financial advisor Marty is forced to devise a plan to save himself and his family.
Blue Cat
Marty has difficulty finding a local business to launder money from; while making new friends, Marty's children neglect a crucial rule.
Marty finds in a way to control Ruth; Wendy gets a job; Marty tries to find information about the strip bar.
To pull off a heist, Marty hires Ruth; Petty builds a relationship with a Langmore family member; Jonah shows an alarming behavior.
Unaware that it will impact a discreet business operation; Marty decides to invest in the religious sector; the Byrde's get an unexpected visitor.
Jacob teaches Marty about his business; Ruth creates a deadly plan and sets it in motion; Rachel finds out that Marty is cooking the books at the Blue Cat Lodge.