Based on a 4-panel manga by Emily, Pan de Peace! focuses on the bread-loving girl Minami, who is starting high school and loves to eat bread for breakfast, along with her friends Yuu, Fuyumi, and Noa.
“I didn’t know Fuyumi-chan’s family owned a bakery!”Minami-chan visits Fuwa Fuyu Bakery. She’s invited to go upstairs where the 3 girls gather after school.Then, Fuyumi-chan brings the bakery’s signature item...