Pretty. Strong.
A Bliss-ful Reunion
The Chicago Bliss are returning for another season in pursuit of a Championship three-peat, but off-the-field drama is threatening to derail their chances.
I May Have Kissed Him
Heather prepares for her big move with boyfriend Matt while many of the girls think Heather's making a big mistake. A love triangle ensues when the teammates' private trainer catches the eye of more than one girl on the team.
When Nani bares all at a body-painting event, the bonds between the teammates are tested. Things get heated up when Telli learns Ian is denying his involvement with her.