Pump Up the Healthy Love
Still smarting from a painful breakup, travel agency manager Lee Mi Ran (Jung Eun Ji) wants to turn over a new leaf. A total fitness newbie, she finds herself joining an unassuming 24-hour gym run by Do Hyeon Joong (Lee Jun Young), a former top bodybuilder. After winning one of bodybuilding’s top prizes, Hyeon Joong vanished from the professional fitness scene. But despite the many challenges of running a gym in the modern world, he remains uniquely committed to his craft. Mi Ran finds herself drawn to Hyeon Joong’s dedication to the health and well-being of his gym’s members. As she begins to follow his fitness advice, a deeper bond begins to form between them. Could Mi Ran’s fitness journey lead her and her new coach to a new, romance-filled chapter of life?