¿Quién es Quién?
Perico and Leonardo are identical twins - not even their mother can tell them apart! They are separated at birth due to an obscure secret and end up having very different upbringings. Perico is a ladies’ man, more interested in women than money. Leonardo is a serious and uptight businessman. By a twist of fate, they swap their identities and even their personalities. Now, Leonardo succumbs to Paloma’s curves and Perico takes a job seriously.