Ransom Canyon
Don't Let Me Fall
Reeling from loss, Staten fails to notice Quinn's growing feelings, while Davis sees an opening; the arrival of a mysterious drifter shakes up the town.
Staten follows a key lead in his investigation; Quinn makes a deal with troubling implications; Lucas struggles to keep his brother in line.
Conflict ignites at the dance hall's grand reopening; a familiar face from Yancy's past makes an unwelcome appearance.
A feud with his father gives Reid a chance to bond with Staten, even if it means working side-by-side with Lucas; Davis attempts to win over Quinn.
Davis' growing bond with Quinn is threatened by his ex-wife, who has a devious plan to take down Staten and Cap; Yancy takes a risk at the rodeo.
Paula Jo sows discord between Staten and Quinn; Ellie digs into Yancy's past; Lucas and Lauren make a discovery.