Richie Rich
Mansion Warming
Richie Rich has moved his dad, Cliff, and his sister, Harper, into his newly built mansion; Richie promises to go and see a concert with his best friends on the same night he promised to be at family game night.
Richie and Harper team up to set up their dad, Cliff, on a date; now that Richie is a public figure whose wealth is well known, Darcy and Murray decide they should be trained as his security detail.
Harper is left in charge of Richie when Cliff must leave home for the night; Murray attempts to tutor Tulip in math so she will not get kicked off her sports team.
Richie deals with a money-related dispute between Darcy and Murray; Harper is getting ready to introduce her new boyfriend, Camden, to her dad.